Učinkovitejše oglaševanje na spletu

Ob vsakdanjem spletnem deskanju srečamo malo morje raznolikih oglasov, ki vabijo k obisku raznih spletnih strani, običajno pa napeljujejo kar neposredno na nakup promoviranih izdelkov oziroma na naročilo storitev. Tovrstno oglaševanje ima določene prednosti, a učinkovitost vseeno ni posebej impresivna – oglasov je preveč, ciljna publika pa se jih je že navadila in jih običajno preprosto preskoči, če ne kar blokira v svojem brskalniku. Oglaševanje na spletu je treba torej izvesti bolj inovativno in učinkovito. Do izraza so prišli nekateri novi pristopi, ki trenutno ponujajo boljše rezultate.

Vsebinski marketing

Promocija s pomočjo uporabnih vsebin sicer ni nekaj posebej novega, je pa dobrodošla in učinkovita osvežitev v primerjavi s klasičnim oglaševanjem. Vse kaže, da je takšen marketing pravi pristop za praktično vsakega sodobnega spletnega podjetnika. Še posebej, če vsebinski marketing kombiniramo z možnostmi, ki jih odpirajo družbena omrežja. Povsem možno je na ta način doseči izjemno široko publiko z zanemarljivo nizko investicijo in zelo malo dela. Posebej navdušujoč učinek prinašajo tako imenovane viralne vsebine, ki jih spletno občinstvo samo deli med seboj in razširi v vse kotičke širnega svetovnega spleta. Takšne vsebine imajo nepredvidljiv, pogosto skorajda neverjeten promocijski učinek, res pa je, da je tega le težko doseči z načrtovanim delom. Vsebinski marketing je običajno dosti bolj načrtovan in v svojih rezultatih nekoliko bolj omejen. Gre za kreiranje in deljenje vsebin, ki privlačijo potencialne stranke, lahko pa so te vsebine namenjene le utrjevanju prisotnosti znamke na trgu. Z nekaj spretnosti je lahko takšno oglaševanje na spletu zelo učinkovito, saj ni nekih fiksnih stroškov, investicije pa so načeloma precej nizke. Vsak rezultat je torej uspeh, se pa tudi v primerjavi z drugimi marketinškimi pristopi vsebinski marketing izkaže za učinkovito izbiro. Seveda le, če se dela lotimo premišljeno in odločno, po možnosti pa kar s strokovno pomočjo spletnih agencij, ki opravljajo tovrstno oglaševanje na spletu.