Učinkovito tiskanje nalepk lahko poenostavi posel
Če se odločimo, da bomo vodili uspešno manjše podjetje ni pomemben le proizvod, pa naj bo ta živilski ali ne, pomembno je tudi to, kako izdelek označimo, da bo hkrati privlačen za kupce in jim podal vse informacije, ki jih potrebujejo, da se lahko dokončno sami odločijo o kvaliteti izdelave izdelka. Pomembno je tudi to, da etiketa kupca privleče k sebi, ko ga ta vidi na prodajnih policah, da sploh dobimo priložnost, da kupca prepričamo.
Veliko manjših podjetnikov se odloči za to, da naročijo zunanje tiskanje nalepk, kar ni idealno zaradi več razlogov. Tiskanje etiket vnaprej pomeni, da moramo del skladišča nameniti shranjevanju le teh, kar pomeni, da zavzemajo dragocen prostor, ki bi ga lahko zavzemali izdelki. Na drugem mestu sledi problem ažurnosti etiket. Če izdelujemo izdelek z daljšim rokom uporabe nismo toliko vezani na trenutno tiskanje etiket, vendar ta problem postane precej očiten, če proizvajamo izdelek, kateremu moramo za nekaj tednov premikati rok uporabe. Drug problem je to, če slučajno spremenimo sestavo izdelka ali distributerja, mogoče se spremeni neto teža. V takem primeru kaj kmalu vidimo, da na nekem mestu precej pridobimo, če se odločimo, da bomo želeli biti bolj avtonomni v delovanju se bomo morali odločiti za to, da si sami omogočimo tiskanje etiket.
Tiskanje etiket nam omogoča, da hkrati natisnemo točno toliko etiket, kot jih potrebujemo hkrati za eno serijo v proizvodnji. Po potrebi lahko spreminjamo prav vse elemente na etiketi in nismo vezani na ceno, ki nam jo ponuja zunanji izvajalec, prav tako nam nikoli ne bo treba upočasniti proizvodnje zaradi zunanjega faktorja, kot je dostava izdelanih etiket, ki mogoče niti ne bodo uporabne, saj se lahko zgodi, da izvajalec dela tiska narobe. Skratka lahko tiskanje etiket priporočamo vsem, ki želijo svoje podjetje dvigniti na višjo raven, ki pa ni pretirano industrializirana.